שלטים מוארים לגני אירועים וחתונות

התחרות בענף של גני אירועים וחתונות מחייבת את השחקנים הפעילים למצוא כל הזמן פתרונות חדשים לצרכים של הלקוחות וקהל היעד. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בשלטים מוארים וכך ליהנות משורה ארוכה של יתרונות:
א. בידול ופרסום – פתרונות שילוט מוארים בולטים מרחוק וכך מפרסמים ומשווקים את גן האירועים. במקביל, הם מאפשרים לגני אירועים וחתונות לבדל את עצמם. הבידול חיוני בענף האירועים כי הוא מעניק ערך מוסף עבור הלקוחות. בעזרת הבידול יכולים בעלי גני אירועים להציג את התכונות שלהם ולמשוך קהלי יעד חדשים.
ב. הכוונה ואינפורמציה – מטרה לא פחות חשובה של שלטים מוארים לגני אירועים וחתונות היא לספק מידע והכוונה. גני אירועים לא יכולים להרשות לעצמם מצב שבו אורחים מחפשים אותם יותר מכמה דקות, בעיקר אם הם ממוקמים בתוך אזורים צפופים או מרוחקים. הפתרון גם כאן הוא להשתמש בשלטים מוארים וכך להקל על האורחים ולשדרג את האירוע.
ג. שמירה על סדר וארגון – לגני אירועים יש אחריות גדולה בכל הנוגע לשמירה על סדר וארגון. הם צריכים לעשות הכל על מנת שהאורחים יידעו לאן הם מגיעים, איפה נערך האירוע שאליו הוזמנו ואיפה להחנות את הרכב. בשביל לענות על הצרכים האלה יכולים בגני אירועים להשתמש בפתרונות מוארים ובולטים. הטקסט והכיתוב נבחרים על ידי בעלי האולם עצמם והם היחידים שמחליטים איפה לתלות אותם.

למה משתלם להשקיע בפתרונות מוארים?
השאלה המתבקשת מבחינת בעלי גני אירועים וחתונות היא למה בכלל להשקיע בשיווק באמצעות שלטים מוארים, ולא לבחור לדוגמא בפרסום מסורתי ברדיו או בשיווק דיגיטלי באינטרנט. התשובה לכך מורכבת מכפי שנהוג לחשוב והיא מחייבת היכרות עם הענף.
בתחום האירועים יש משמעות גדולה להמלצות של לקוחות קודמים. אורח שלא מוצא את האולם עלול לחוות עוגמת נפש ולהוריד לטמיון שעות של השקעה, אך בעזרת הפתרונות המוארים ניתן למנוע זאת. זה יתרון שאי אפשר להשיג באף שיטת פרסום אחרת. במילים אחרות, השיווק צריך להיות חלק בלתי נפרד מהאופי של האולם ולהעביר את המסר הנכון לגבי האירוע.


תגובות

רשומות פופולריות