כל המעלות בשלטים מוארים לעסק שלך

בעלי עסקים צריכים לעשות כל מה שהם יכולים על מנת לייצר בולטות לעומת המתחרים ולהניע לקוחות לפעולה. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא שימוש בשלטים מוארים. הנה למשל כמה יתרונות של שלטים מן הסוג הזה:

א. פרסום ושיווק העסק מסביב לשעון - שלטים מוארים עובדים מסביב לשעון, במשך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. לאורך שעות היום הם מצליחים לייצר בולטות בזכות השימוש באותיות גדולות, בעוד עם רדת החשיכה נכנס לפעילות הנושא של האור. התאורה מייצרת בולטות עבור העסק וממלאת את אחת הפונקציות החשובות ביותר עבורו.

שלטים מוארים


ב. חיסכון בהוצאות – השקעה חד פעמית בשלטים עם אופציה לתאורה משתלמת בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר היא עוזרת להניע לקוחות לפעולה ולכן מגדילה את המכירות, בעוד בטווח הארוך היא באה על חשבון רכישה כפולה של שלטים נפרדים. במילים אחרות, במקום לרכוש גם שלטים עם אותיות מוארות וגם שלטים רגילים ניתן פשוט לשלב ביניהם.

ג. פתרונות עיצוב מתקדמים – היום כבר לא חייבים להסתפק בפונטים הרגילים של האותיות כדי להאיר את השלטים. ניתן לבחור מבין מגוון רחב של פתרונות עיצוב מתקדמים ולהבליט את הערך המוסף של העסק. פתרונות העיצוב כוללים התאמה בין האותיות, הגרפיקה והלוגו.

ד. ייצור שלטים בהזמנה אישית – היתרון של ייצור שלטים מוארים בהזמנה אישית הוא התאמה למידות ולצרכים של הלקוח. בעלי עסקים יכולים לבחור איזה שלט לייצר ומה לכתוב עליו באותיות מוארות. ייצור שלטים בהזמנה אישית מבוצע גם בכפוף ללוח זמנים מוגדר מראש.

טיפים לעיצוב השלטים

כמובן שהדרך היחידה לנצל את המעלות של שלטים מוארים בעסק היא לעצב אותם בצורה נכונה. ראשית, כדאי להתחיל בהגדרת צרכים ומטרות ולהחליט האם השלט מיועד להעברת מסר אינפורמטיבי, שיווקי או פרסומי.


שנית, ניתן לשאוב השראה משלטים אחרים ולבדוק כיצד המסר אמור להשתלב בסביבת העסק. הטיפ בהקשר הזה הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהשתמש בשלט באופן שישרת את המוניטין ותחום ההתמחות של החברה. בנוסף, כדאי להשוות בין מחירי שלטים מוארים ולבדוק עלויות התקנה.

תגובות

רשומות פופולריות