כך נבחר שלטים מוארים לחנות שלנו

שלטים מוארים מהווים את הראי של כל חנות שבוחרת להציבם. קיים מרווח זמנים קצר ביותר על מנת למשוך את הלקוח להיכנס לבית העסק, ושלטים איכותיים אשר יציגו את החנות בקצרה, בהחלט עשויים להיות ההבדל בין כניסה לבית העסק לבין התעלמות ממנו. מספר פרמטרים ראויים להדגשה בעת בחירת שלטים מוארים לחנות:

שלטים מוארים


ערך – בנייה של שלט חדש איננה תהליך זול. עם זאת, לקוחות רבים מבקשים להתאים את השלט למבנה בו מצוי העסק, הן מבחינת מידות והן מבחינת עיצוב אישי. אין ספק כי בניית שלט מקורית עשויה לתרום לערכו של העסק, ולהביא לייחודיות אשר לא ניתן למצוא במקומות אחרים. תוספות שונות לשלט עצמו מאפשרות אפשרויות שימור נרחבות של המצב התקין של המוצר.

איכות החומרים – על מנת לדאוג לשלט שיפעל לאורך זמן, ובצורה תקינה ובטיחותית, יש לוודא כי השלט מורכב מחומרים איכותיים ועל-פי תקנות סביבתיות שעגונות בחוק. שימוש בצבעים בהירים יותר בציפוי של השלטים עשוי להוריד את האפקט הפולשני של הקרינה. עם זאת, לא רק הציפוי חשוב בהתמודדות עם הקרינה - ניכר כי מוצרים מסוג זה צריכים, עוד בשלב התכנון המוקדם, להיות מעוצבים במידה כזו שתצמצם בצורה משמעותית נזקי קרינה פוטנציאליים עקב תנועה וגלי חום מורחבים במשטחים עצמם.

הצגת העסק – לכל בית עסק שהוא אין הזדמנויות רבות מדי למשוך לקוחות. אמנם עולם האינטרנט מאפשר יצירת אתרים מושקעים, אולם לקוחות רבים מעדיפים את ההגעה המוחשית לחנות עצמה. שלט שנראה מרושל ושלא הושקעה בו מחשבה רבה ירחיק את הלקוחות מהחנות, שכן אמינות העסק תיפגע בעיניהם. לקוחות אלה עשויים לחשוב שכפי שהעסק התרשל בדבר כה זניח כמו הצבת שלטים מוארים מתאימים, אין זה יהיה מפליא אם איכות מוצריו ורמת השירות שלו תהיה בהתאם.


בחירה בחברה מוכרת ומקצועית בתחום – לא חסרים בתי עסק שמתעסקים בתחום השלטים המוארים אשר מציעים מוצרים שונים שנבנו בצורה חובבנית ואינם מתאימים לעסק, משלל סיבות (היקפי השלט, חוסר יכולת תאורה מספקת ומחסור בנקודות חיבור מבוקשות בסביבת העסק וכן בין השלט עצמו לבין אזורי מפתח). בחירה בעסק מקצועי בתחום, אשר יודע כיצד להתמודד עם בעיות שונות בהגיעו לשטח וכן מספק שלטים ברמה גבוהה ביותר עם הנפקת אחריות, חשובה ביותר למניעת בעיות פוטנציאליות עתידיות.

עקביות – לקוחות מצפים מחנויות מוכרות, בייחוד כאלה שהם מכירים ומצפים לחזור אליהם בעתיד, לגלות שירות עקבי ומדויק בכל תחום – החל מכניסת הלקוח לחנות ועד ליציאתו. לכן, חשוב מאוד שחנויות רציניות אשר מעוניינות להציג את רמת איכותן ללקוח, בין אם מדובר בחנויות חדשות או בחנויות וותיקות, יפעלו באותה צורה ולפי נהלים זהים בכל אספקט שביכולתן, ובכלל זה באספקת שלטים מוארים באיכות גבוהה.

הדבר האחרון שחנויות רוצות הוא לאבד לקוחות בעקבות אנטגוניזם שנוצר כלפיהן.


תגובות

רשומות פופולריות